Potrošniki imajo radi ugodnosti, vendar kakšni tipi promocij delujejo najbolje?

2016_10_2sMaloprodajne (retail) tržne aktivnosti omogočajo visoko stopnjo vpliva trgovcev na nakupovalne odločitve. Ko smo vprašali potrošnike, kaj vpliva na njihove odločitve o nakupu, so izpostavili promocije trgovcev kot ključni dejavnik. 44 % potrošnikov navaja, da predstavljene informacije na policah vplivajo na njihove nakupne odločitve. Nekoliko manj potrošnikov (41 %) kot vpliv na nakupne odločitve navaja tudi zaslone v trgovinah in promocijo vzorčnih izdelkov.

Današnji ‘povezani’ potrošniki so vse bolj cenovno občutljivi. Tako se promocijske aktivnosti pri trgovcih krepijo predvsem v želji privabljanja ‘lovcev’ na ponudbe z vse boljšimi opcijami. Več kot polovica vseh kupcev (58 %) primerja cene med trgovinami, kar neizpodbitno pomeni, da je cena ključni dejavnik, ki vpliva na nakup.

Sporočilo je jasno: potrošniki so pozorni na promocije, zato bodite tudi vi.

Spodaj si oglejte naš informativni prikaz rezultatov globalne študije GfK FutureBuy 2016.

2016_10_2.1

Članek je bil objavljen v kategoriji Trgovina in potrošnja. | Ključne besede: , , .

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *